maandag 28 december 2009

Bowens Studiodagen bij Calumet



Vraag je het je ook weleens af? Wanneer gebruik ik één flitskop en wanneer gebruik ik er meer? Wat doe ik met die tweede of die derde flitskop en hoe vorm ik het licht? Tijdens de Bowens Studiodagen richten we een complete studio in de showroom in en wordt deze gebruikt door een professionele fotograaf met een professioneel model compleet met visagie. Zo kun je zien dat je met één enkele studioflitser en een reflectiescherm al mooie foto’s kunt maken. Veel mooier dan met een flitser op of in je camera. Heb je vragen hoe je een bepaald effect krijgt? Vraag het de fotograaf en hij laat je zien hoe je licht moet op of instellen of welke reflector je daarvoor gebruikt.

Waarschuwing: Als je één keer een pro met Bowens fitsers bezig hebt gezien weet je één ding zeker. "Ik wil ook een Bowens set hebben!"


Woensdag 30 december 2009 Amsterdam
Zaterdag 9 januari 2010 Rotterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten